.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصوبه مجلس و ماجراي اظهار ندامت نماينده قائمشهر

نماينده قائم‌شهر گفت: به‌واسطه بي‌احتياطي و غفلت برخي از رسانه‌ها بين طراحان طرح و موافقان مصوبه روز يكشنبه تفاوتي نشد در صورتي كه طراحان اصولگراي اين طرح با تبصره‌هاي مصوب شده در خصوص وقف دانشگاه آزاد مخالف بوده و به آن نقد داشتند.

به گزارش شمال نيوز علي ادياني راد نماينده قائم شهر، سواد كوه و جويبار در حاشيه جلسه علني امروز چهارشنبه در انتقاد به برخي اخبار منتسب به وي مبني بر اظهار ندامت و پس گرفتن امضاي وي از مصوبه مجلس در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد اظهار داشت: آنچه در برخي رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها منعكس شده نياز به اصلاحيه دارد.
وي افزود: اصل ماجرا اين است كه در آذر ماه سال 1387 عده‌اي از نمايندگان براي سامان دهي مراكز آموزش عالي غير دولتي كه تعداد آنها در كشور حدود 250 موسسه و مركز است به ارائه طرحي در مجلس اقدام كردند.
به گفته اين نماينده مجلس هشتم، طرح مذكور در قالب يك بحث كارشناسي تدوين شد و دو موضوع مهم را مد نظر قرار داد.
ادياني راد يادآور شد: در قالب اين طرح اساس نامه مراكز آموزش عالي غير دولتي بايد تدوين مي‌شد و حتما به تصويب و تاييد شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي‌رسيد و الا آن اساسنامه وجاهت قانوني ندارد.
نماينده قائم‌شهر ادامه داد: يكي از مشكلات موجود براي دانشجويي كه در مراكز آموزش عالي غير دولتي تحصيل مي‌كنند پرداخت متفاوت شهريه است لذا در اين طرح ساز و كار لازم براي سامان دهي پرداخت شهريه جهت رفاه حال مردم پيشنهاد شده بود.
اين نماينده مجلس هشتم در ادامه يادآور شد: اين طرح در 17 آذر 87 با قيد يك فوريت به تصويب مجلس رسيد ولي نكته قابل توجه اين است كه آنچه در مجلس تصويب شد با چيزي كه در طرح اصلي وجود داشت در برخي از اجزاء آن تفاوت‌هاي جدي داشت.
وي با بيان اينكه مباحث الحاقي جديد به طرح قبلي مورد اعتراض طراحان اصولگرا واقع گرديد گفت: متاسفانه به واسطه بي احتياطي و غفلت برخي از رسانه‌ها بين طراحان طرح و موافقان مصوبه اختلافي روز يكشنبه تفاوتي نشد در صورتي كه طراحان اصولگراي اين طرح با تبصره‌هاي اصولي مصوب شده در خصوص وقف دانشگاه آزاد مخالفت و نقد داشتند.
ادياني راد ادامه داد: به اعتقاد بنده يكي از مهمترين رسالت شرعي و انقلابي اين دسته از رسانه‌‌ها اين است كه به مردم كشور اطلاع رساني كنند كه طراحان اين طرح با موافقان تبصره‌هاي الحاقي به آن متفاوت هستند.
وي افزود: به واسطه اين بي احتياطي متاسفانه به طراحان اصولگراي طرح مذكور جفا شده و بعضا بي‌‌تقوايي‌ها نسبت به آنان صورت گرفته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1389
آقاي ادياني باريكلا از آقاي مهندس يوسف نژاد ياد بگير . واقعاً خجالت داره مگه شما نگفتي من مرد عمل هستم پس كو دروغ بزرگترين دشمن خداوند است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.